Thursday, October 15, 2009

Genetik olarak sosyetigim ben.

Hic inkar etmeyecegim. Gayet pahali zevklerimin oldugu dogrudur.

Evvela sushi, personal training, Iphone, Stella for Adidas, masaj.. Mac'e uyeyim, kisin Isvicre'ye kayaga giderim, yazin Bodrum'a... Konserdir, muzedir falan onlari saymiyorum bile cunku onlar yeterince yuzeysel degiller. Boyle en bayagisindan, Yeditepe ayardinda inciler sacicam simdi size.

Bazilari bunlari telefonda mi yetistirir, kapi onu smorting malzemesi mi yapar, onu bilemem...

Daha kartlamama ceyrek asir kala yatmadan once illa yuzume krem surerim. Chanel, Lancome, Clinique ne varsa hucrelerim kendilerini iyi tanir. Gel gelelim benim 13. kromozomumda "sosyetik" yazdigindan kabul etmiyor oyle 50 dolarlik kremleri. Nitekim ilk Chanel sisesinde davul gibi sismis gozlerle uyandim, Clinique goz torbamda tomurcuklanma yapti, Lancome ise nemlendirecegine pul pul kuruttu. Supper alerjik cildim Body Shop'un %100 dogal urunlerine de kirmizi kart verdi. Bi sisesi 150 dolarlik La Mer'e ha diyor.

13. kromozomda kodlu: P.A.H.A.L.I. Hatta hatta La Mer ve sushi karsilikli helixte twist halindeler. Daha neler var, neler... Gelicem onlara da baska bi ara. Kendi fetvami veriyorum.

2 comments:

blindslug said...

damn, google translate is no good for this type of application... what about switzerland?? no schooling in the US??

duygusar said...

I know, i know...

That moment I was inspired in Turkish, and that's how the words flew.

Will return with more in Eng.